Unikt servicekoncept

Unikt servicekoncept

Det är viktigt för dig som kund att du får ett bra intryck när du bokar och besöker någon av våra lyxstugor.

Därför gör vi vårt bästa för att erbjuda god och personlig service, både vid bokningen och under vistelsen.

Vid bokningen

Hos Lyxstugor.se får ni personlig service så att din förfrågan och frågor genomgås ordentligt.

Om ni har några särskilda önskemål kan vi gärna rekommendera en stuga. Vi är med från början när en ny lyxstuga byggs och har därför mycket kunskaper och erfarenheter av de enskilda stugorna och hur de är inredda.

Servicekonsult

Som en del av vårt servicekoncept finns det en servicekonsult kopplad till varje lyxstuga.

Servicekonsulten tar emot er personligen när ni kommer till stugan, visar gärna upp alla faciliteter och var allt finns. Servicekonsulten har god lokalkännedom och kan också svara på de eventuella frågor ni har om området.

Under vistelsen kan ni kontakta servicekonsulten om ni skulle behöva hjälp med stugan eller om ni har några frågor.

När ni lämnar stugan kommer servicekonsulten ut till er igen så att ni kan gå igenom stugan och läsa av förbrukningen.  Förbrukningen dras oftast av depositionen som därefter betalas tillbaka innan avresan. På så vis slipper ni att vänta i flera veckor på sluträkningen.

Efter vistelsen

Efter vistelsen ber vi er att ge stugan och vistelsen ett omdöme. Det gör vi för att kunna bli ännu bättre på att tillmötesgå våra gästers önskemål och behov.